Factorii care influenteaza pretul unui abonament de service

  • zona in care este pozitionat sediul clientului (vezi Harta de interventie service calculatoare);
  • numarul de statii de lucru si sistemul de operare instalat pe acestea;
  • numarul de echipamente periferice (imprimante, faxuri, routere, etc);
  • numarul de servere si sistemul de operare instalat pe acestea;
  • numarul lunar de ore alocat (vizite regulate + interventii la cerere)

 

Este foarte accesibil, iata un exemplu

Exemplul se face pentru o companie mica care are 10 angajati, fiecare cu cate un post de lucru, laptop sau desktop. In retea exista 2 imprimante multifunctionale (imprimanta, xerox, scaner si fax), alaturi de care mai exista un server de back up de date.
Unde intervine SERVICE MAG DISTRIBUTION?

  • Abonamentul include interventii nelimitate atunci cand exista probleme, mai mult interventiile sunt de la distanta si instante atunci cand exista o problema ce se poate rezolva in acest fel.
  • SERVICE MAG DISTRIBUTION asigura suport software si hardware la orice problema a angajatilor, spre exemplu: nu functioneaza o aplicatie in parametrii normali, devirusare sisteme, configurarea (instalarea de drivere) pentru imprimante, instalare/reinstalare sistem de operare (Microsoft Windows, Linux), samd
  • Administrarea calculatoarelor si a retelei mai include:
  • Reincarcare periodica cartuse de imprimante, backup periodic de date importante ale angajatilor;
    • Testarea periodica a calculatoarelor (antivirus, ad-aware);
    • Consultanta cu privire la upgrade-ul sau inlocuirea sistemelor (pc, laptop, imprimanta, server, router, etc.), chiar furnizarea de echipamente (deja instalate si configurate pentru companie) la preturi speciale;
    • Consultanta cu privire la alegerea antivirusului, aplicatiilor de lucru sau chiar personale, furnizarea acestora la preturi speciale in cazul in care exista pe stocul furnizorilor nostri;